Har du virksomhed eller gå du med planer om at starte en virksomhed? Så vil du hurtigt opdage, at der er mange irriterende opgave, som man desværre på grund af loven skal lave. Derfor vil man naturligvis gerne lave disse opgaver så hurtigt som muligt, så man kan fokusere på at bruge sin tid og energi på de ting der virkelig gør en forskel. I denne artikel vil vi gå i dybden med 6 gode apps, som kan gøre disse opgaver langt nemmere for dig.

  1. Dinero

 

Dinero gør bogføringen langt nemmere for dig. Med Dinero kan du hurtigt scanne kvitteringen, samt bogføre udgifter og indtægter on-the-go, så du slipper for at dette skal være en stor og tung opgave. Med Dinero tager det under et minut at bogføre noget, og det er derfor en app vi virkelig kan anbefale.

 

  1. Trello

 

Trello er det perfekte redskab til at struktur og planlægge ens arbejde. Med Trello kan du f.eks. planlægge arbejdsflowet med et projekt, dele opgaver til dine medarbejdere eller freelancers, flytte ting rundt mellem punkter som to-do, in-progress, finished, osv. Alt i alt kan Trello virkelig øge produktiviteten i din virksomhed.

 

  1. Dropbox

 

Dropbox er kongen af cloud-tjenester. Med Dropbox kan du gemmel dokumenter og alle andre former for digitale ting direkte på internettet, så du og andre du deler dem med nemt kan få adgang til dem fra alle mulige enheder. Det gør det hele nemmere i stedet for at man hele tiden skal sende det i mails til hinanden.

 

  1. E-signatur

 

Hvis du skal skrive under på en PDF fil, så er E-signatur lige appen for dig. Med E-signatur kan du skrive under på et dokument direkte i appen, så du slipper for at skulle printe det ud, skrive under på det, scanne det, og så sende det tilbage. Der gør hele processen meget nemmere og langt hurtigere, og derfor anbefaler vi denne app.

 

  1. Piiki Receipt

 

Har du også en masse kvitteringer liggende som du skal huske at gemme og bogføre? Så er Piiki Receipt lige appen for dig. Med denne app kan du hurtigt scanne kvitteringer og gemme dem i appen, samt dele dem ind i kategorier, så du slipper helt for at skulle gemme på kvitteringer. Det er endnu en app, som gør hverdagen for dig som selvstændig langt nemmere.

 

  1. MailChimp

 

Har du en wordpress hjemmeside eller generelt bare en hjemmeside fra hvilken som helst platform? Så sender du højst sandsynligt nyhedsbreve ud via mail. Hvis ikke du gør, så bør du i hvert fald begynde på det. Det er en meget effektiv måde at skabe flere ordrer på. Lige præcis det kan MailChimp hjælpe dig med på en effektiv og god måde.

 

Categories:

Tags:

Comments are closed